Παγκόσμια καμπάνια με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση καταναλωτών...
Η Tetra Pak, η κορυφαία εταιρεία λύσεων επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων στον κόσμο, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματός της για την ενημέρωση και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, ξεκινά καμπάνια με στόχο την εξοικείωση τους με έννοιες όπως είναι η χρήση ανανεώσιμων πηγών και η διατήρηση των φυσικών πόρων του πλανήτη.
Η «Ανανεώσιμη Συσκευασία από τη Φύση της» ενημερώνει τους καταναλωτές προσεγγίζοντας τους μέσα από δημιουργικά και διαδραστικά υλικά, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κατανοήσουν τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών και τη σπουδαιότητα της υπεύθυνης διαχείρισης πόρων, έννοιες που - σύμφωνα με έρευνες της εταιρείας - συχνά δεν κατανοούν ή συγχέουν με την ανακύκλωση.
Με βασικά εργαλεία την ιστοσελίδα της καμπάνιας, ένα animated video, αλλά και ένα δημιουργικό διαγωνισμό ζωγραφικής στo facebook που απευθύνεται σε γονείς και παιδιά μέχρι 12 ετών, η Tetra Pak εξηγεί με απλό και διασκεδαστικό τρόπο πώς οι χάρτινες συσκευασίες συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς παράγονται από υλικά που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές.
Ο διαγωνισμός στο facebook
Στην Ελλάδα, οι φίλοι της Tetra Pak στο facebook έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη χρήση ανανεώσιμων πηγών μέσα από posts εκπαιδευτικού χαρακτήρα αλλά και έναν άκρως δημιουργικό διαγωνισμό με θέμα το περιβάλλον. Από την 1η Ιουλίου και για ένα μήνα, οι γονείς με τα παιδιά τους καλούνται να εμπνευστούν από τη φύση, τις χάρτινες συσκευασίες αλλά και την καμπάνια της Tetra Pak «Ανανεώσιμη Συσκευασία από τη Φύση της» και να σχεδιάσουν μαζί μια ζωγραφιά αφιερωμένη στα δάση του πλανήτη.
Στη συνέχεια, δεν έχουν παρά να αποστείλουν τη δημιουργία τους στη σελίδα της Tetra Pak και να μπουν έτσι σε κλήρωση για να κερδίσουν «πράσινα» δώρα. Τον μεγάλο νικητή περιμένει ένα διήμερο για canoe kayak & rafting για όλη την οικογένεια, ενώ ο δεύτερος και τρίτος νικητής θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν «Φίλοι του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου» και να υιοθετήσουν το αγαπημένο τους ζώο.
Η καμπάνια «Ανανεώσιμη Συσκευασία από τη Φύση της» είναι εμπνευσμένη από την πιστοποίηση της Tetra Pak παγκοσμίως από τον διεθνώς αναγνωρισμένο, ανεξάρτητο, μη κυβερνητικό και μη κερδοσκοπικό οργανισμό FSC® (Forest Stewardship Council®),ο οποίος προωθεί την υπεύθυνη διαχείριση των δασών. Η πιστοποίηση της εταιρείας από το 2007, επιβεβαιώνει ότι το χαρτόνι που χρησιμοποιείται ως πρώτη ύλη για την παραγωγή των χάρτινων συσκευασιών προέρχεται από δάση πιστοποιημένα κατά FSC και άλλες ελεγχόμενες πηγές. Συγκεκριμένα, για την παραγωγή των 173 δις χάρτινων συσκευασιών Tetra Pak το 2012, χρησιμοποιήθηκαν υλικά που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές κατά 70%, ενώ υπενθυμίζεται πως στόχος της εταιρείας είναι το ποσοστό αυτό να αγγίξει το 100% έως το 2020.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου